niedziela, 15 listopada 2009

Nie bedzie to dla nikogo zaskoczeniem gdy napisze że weekend był leniwy, tak potwornie leniwy że jestem zmęczona ciągłą pozycją horyzontalną. Bólem wielkim jest myśl o nadchodzącym tygodniu, co prawda czterodniowym bo piątki wolne, ale za to przepełnionym atrakcjami, między innymi ważne niczym przeszczep organu kolokwium ze społecznej, zajęcia z dziadeczkiem który jest uwzięty na mnie, kilometrowy plan mojej operacji diagnostyczno-psychoterapeutycznej.....
Składowe weekendu: najpierw bitwa (goryl sie uczłowieczył), potem spacer, całowanie, zapiekanka ziemniaczana, dwa grzane wina, spanie do 12, julie&julia i cudowne śniadanie które utuczyło mą dupe do niemożliwości....(jajecznica, bekon, smażone czerwone pommidory z sosem worcestershire, fasolka nie-w-pomidorowym-bo-nie-było-takowej. kawa sok. chliep)

...spacer w wystających z trampek a więc widocznych różowych wełnainych skarpetach z bimbającymi pomponami, do biedrony po odchudzającą herbate i brie za 2,49. A jak już sie zrobiło ciemno - taki wysmakowany żart, dziś ani razu nie było jasno;/ - gwiezdne wojny, moje pilne czytanie o podstawach psychiatrii wieku dziecięcego oraz poprawki w cv. Bo we wtorek bzu w pzu na interwiu. I teraz pytanie, czy cv musi być na jednej stronie?;/ Bo mi sie nie zmieściło, a nie bede robić czcionki szóstki i marginesów dwa milimetry;/ Zreeesztooo, powale osobowością.

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że nie musi, bo mi się na 1 stronie też nie mieści :P Jest na 2...A co Ty będziesz w pezet-u robić?:|

    OdpowiedzUsuń
  2. ta fasolka wygląda mi jak małe poucinane paluszki. o zgrozo co za skojarzenie :/
    a ja mam dwa koła bleh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile jedzenia!! A ta biało czarna poducha to nie pasuje i też mam koła.. brrrrr coraz więcej, jedno za drugim ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wlasnie popelnilam makaron ryzowy w ojster sos z wieprzem, imbirem, papryka, dymka, korianderem parslejem i lisciami kafirrrru

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jedzenie, jedzenie, jedzenie :D Ciesz się że CV nie mieści się na 1 str ;) to znaczy że masz się czym chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a da sie dziennie studiowac i pracowac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie leniuchowanie i popołudniowe wyprawy do Biedrony to jest coś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie śniadanko...
    cv nie musi być na jednej stronie...zależy od doświadczenia zawodowego...jeśli masz go niewiele to lepiej żeby było na jednej...bo podobno irytuje nadmiar...i pamietaj żeby pracodawców umieszczac w kolejnosci odwrotnej niż uczelnie :)
    Buzi ;*

    OdpowiedzUsuń