czwartek, 22 października 2009

Co sie odwlecze to uciecze w moim przypadku i pewnie nie zobaczycie w najbliższym czasie specjalnej notki pt moje zakupy i moje ubrania i moje prezenty od cioci kasi;) dziś jednak specjalnie na wieczór prawie że zakupy, tzn obowiązkowości i cudownosci i zwykłosci nabyte w ikei oraz taki troche efekt. Nie najpiekniejszy bo w zestawie foremek był jeszcze renek, krasnal z wyrzutem ręki oraz choina, ale te dwa udalo mi sie jako tako przydekorować, więc sie prezentują. Efekt i produkt ktory jutro zostanie zdublowany przy drobnej pomocy ciasta pancakeowego i również nabytego ostatnio syropu klonowegooo...:> Nabyta zostala też rękawica kuchenna w kratke udająca ze kuchnia jest piekna i cała nowa i ma działający piekarnik ktory nic nie przypala, i że cieplo ogniska domowego. Skarpety puchowe, ktorych zagadkowe oblicze przedstawie zapewne w którejś z notek, bo pogoda ku temu sprzyja, a są dość irracjonalne w swej istocie, no takie skarpety z koldry:D czerwony cieply koc. czerwona lampka tworząca burdelowy klimat. No i cidery gruszkowe grzechu warte i pepparkakor. Czerwone świece ktore pachną jak cynamon i jabłko i dlatego ja, ja to już prosze państwa czekam na swięta;)



Stolikowe burdelicho w pełnej krasie. Niefrasobliwa zasmarkana chusteczka, wymiętolony plan zajęć i inne.

A co do jedzenia, to raczymy się ostatnimi dniami leek&potato soup która to zupina koi rozgrzewa i robi dobrze. Pomysł wyrobu zakorzenil sie w mej glowie dzięki małgorzacie.

Może ciasteczko?

4 komentarze:

  1. bo to zupina zdrowa, pożywna i zmysły kojąca...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie zawsze odzywa się natura skąpca i szkoda mi kasy na syrop klonowy, czego nie mogę powiedzić o trunkach różnorakich :) najwidoczniej mam inne priorytety:) a z tym cydrem to narobiłaś mi smaka, całe szczęście, że dzisiaj wybieram się do Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te foremki ciastkowe są cudowne :D mi się marzą jeszcze te 2 w kształcie moich ukochaych Dala koni :)

    i kwiczałam ze szczęscia w ikei jak oglądam te cudowne rzeczy do pakowania prezentów ;d ach !

    OdpowiedzUsuń
  4. kocyk z ikei? mam taki granatowy zakończony frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń