poniedziałek, 2 sierpnia 2010

2010 - 88 = 22

Hip hip hura sto lat sto lat.

Urodziny były lepsze dekadę temu...
Z tajemniczych przyczyn liczba prezentów urodzinowych w kolorowych pudełkach i kartek z bijącym po oczach 22, ZERO. Poczta ociąga się i przetrzymuje moje odmamusine białe conversy kupione na allegro za 80 złotych, nowe panie tego! Znaczy się okaże. Kurierstwo przetrzymuje moje, że tak powiem, body. Więc zdjęć zero także. Jedynie kiczowata skanokopia.
Życzeń na fejsbuku - sto milionów. Otucha otula członki;)
Urodzinowy bilet na Incepcję i 2 godziny ziewania i wiercenia sie w fotelu z szeleszczącą paczką truskawek pianek haribo. Incepcja to kanapka ze wszystkim - z matriksem, szczelankami, łzawym ckliwym broken hart i jamesem bondem na śnieżnej polanie.


Poza tym mam wrażenie że Lublin to miasto skladające się latem wyłącznie z kloszardów i dresów słuchających muzyki obrazującej ich fale mózgowe. Litości borze.

12 komentarzy:

  1. a mnie "Incepcja" podobała się bardzo :)
    a poza tym ...
    sto lat!
    sto lat!
    sto lat!
    :)
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodzinowe uściski!
    A ja i tak się cieszę na Lublin. Wygląda na to, że przyjeżdżamy na weselicho!

    OdpowiedzUsuń
  3. tychy z naciskiem na kloszard
    99 lat! jaśminowasia

    OdpowiedzUsuń
  4. stooo lat w szczęściu!
    kaj dorwałaś conversiki za łosiemdziesiąt polskich złotych?;O

    OdpowiedzUsuń
  5. jezusie, ale ja jestem głupia, przeca pisze że na allegro. tak właśnie czyta naród polski, pjonte przez dziesionte ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja mam zdanie podobne co do Incepcji, tylko pewnie film po angielsku jeszcze podwoił negatywne doznania, no bo najłatwiejszego języka tam nie używali;).

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, wiedzieć że ktoś nie uważa incepcji za NAJWSPANIALSZY z najwspanialszych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do rachunków to standardowo lodówka, tv, komputer i pralka która pewnie ciągnie dużo prądu a piorę często bo ciuchu dziecka dochodzą, mnóstwo ciuchów;D i ciuchy robocze T. No ale trzeba się z tym pogodzić, za to za gaz mamy niskie rachunki więc się wyrównuje:)

    OdpowiedzUsuń