poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Jako że nie jestem przyzwyczajona do wstawiania notek codziennie, ani do faktu, że robie to na blogspocie, dzis równiez same foty, bo czasu na pisanie brak, GDYŻ, zaraz idziemy z małżonkiem spać GDYŻ jutro wstajemy o 6 i ruszamy do poznaniaaa! Na koncert radiooohead łoł! Ponad 6 godzin w pociągu. Nastepnie 4 godziny włóczęgi i tułaczki. Następnie superhiperultraekscytujące wydarzenie muzyczne. Pociąg powrotny o 1:15, już widze te energie, ten wigor dnia nastepnego, kiedy to o ósmej wjedziemy do lublina! Te zdrowe rumieńce i rześki wyraz oczu! Ah ah. Aparatu nie biorę, bo mi przecież ukradną albo co, to zbyt kruche stworzenie. Zbyt wielkie miejsce wynajmuje w mym sercu. Na zdjęciach chwalenie sie warkoczem którego nie widać, nieśmiała próba pokazania swojego jestestwa jako osóbki ubranej i godnej istnienia w internecie, jakże ślyczny miąższ, początki jesieni :< oraz kolacja w postaci nadgryzionej kanapki z pesto i camembertem z pieprzem który to lubie rozgryzać, (jesteśmy) jagódki (czarne jagódki) oraz lemoniada.







Sija! oborze napisałam drugiego posta, teraz należy mi sie szacunek!

4 komentarze:

  1. Miąższ piękny :P a Ty jeszcze piękniejsza!O! A co! Wizja przegryzania ziarna pieprzu napawa mnie odrazą, gdyż okrutnie cierpię za każdym razem, gdy przydarzy mi się to w okolicznościach spożywania jakiejś opieprzonej zupy ;| Radjoheda nie zazdroszczę, za to zamarza mi sie jakiś fajny koncert...na Mansona bym poszła :C...czy coś :< No ale w każdym razie - udanego wybywu i udanych szaleństw w zapoconym tłumie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten warkocz i ostatnie zdjecie:).
    A ta podroz pociagiem, tulaczka...pewnie skojarzy Ci się z Balkanami;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. haha:D ależ się zdziwilam widzac "Wojciech";PP. Widocznie wczesniej zalogowal, no to masz komentarz od Wojciecha;P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać warkocz i jest on przepiękny! :> jak mam czas to też robię coś podobnego ;) bilety już mi znajome... :P no i co? obiecałam że będzie odzew więc jest ;) brawo brawo!- za kolejnego posta w tak krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń