sobota, 27 grudnia 2008

wersja robocza



razdwatrzy próba mikrofonu!
Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No weź coś dupo dodaj!
    A nie se zrobiła łysego bloga i się cieszy!...phi!

    [źleeee....dlaczego mnie podpisuje imieniem skoro sobie zmieniłam że ma mnie KiniaKiem podpisywac?:/]

    OdpowiedzUsuń
  3. o..już działa:> hyhyhy....i widzisz..i ci zaśmieciłam twojego lanserskiego BlOgUaSkA!

    OdpowiedzUsuń
  4. huehue gupiaś jak za dawnych dni! nie wiem co sie umiszcza na lanserskich blogaskach:(

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem najsmutniejszym czlowiekiem swiata. czytam Cie od nowa. z braku lepszego zajecia, albo dlategoz, ze wlasnie zajecie to zacne. chlopiec jak na intelektualiste przystalo robi brzuszki i pompki, a w miedzyczasie przeglada wiocha.pl. jestem zdruzgotana. potrzebuje dozy intelektu.

    OdpowiedzUsuń